Nurish benim ikizlerim var. 1. Ayda suphelendik diyete basladım. Sikayetler azaldi ama mukuslu kaka hala var. Ciltte de kuruluk pullanma oluyor, konak oldu gecti. Rotayi kendim yaptırmadım alerjiyi tetikliyormus ayrica tedavisi var bir sekilde. Başa gelmesin tabiki. Yarin bi prof bulduk ona götüreceğiz nasil heyecanlıyım ya diyet beni cok yordu. Neye alerjisi var bilmedigimden hic bir sey yiyemiyorum cok zayifladım. Egitim arastirmada kan verdik ama sonuclar belli degil. Molekuler test diye bir sey var alerji istanbul merkezinde. Uzaktanda kit gönderiyorlar. Seker bakılır gibi parmak ucundan bi damla kan alıyorsun o kadar. Yenidogandan itibaren 300 alerjene bakiliyor. Cilt ve solunum tepkili olanlar çıkıyormuş. Siz de araştırın derim. Neyi tespit etseniz iyidir.