sariKizim_akKizim Kızlar 10 gün oldu covid atlatalı. Tat alma geldi ama koku alamıyorum halaa. Haftaya sezaryen ile doğumum olacak tekrar test yapılacak pozitif çıkar mı koku alamadığım için acaba
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi sariKizim_akKizim Benim 14-21 gün arası geri gelmeye başladı. Keskin kokuları ve deterjanları alıyordum sadece. Diğer kokular hiç yoktu çok yavaş geri geldi. Gelir gelmez en çok yavrumu kokladım valla. Onun kokusunu özlemiştim çok🥲
aselebrar_mom sariKizim_akKizim benim tadim 1 sene oldu yeni yeni yerine.geliyor inanın. Allah şifa versin inşallah
ecemine sariKizim_akKizim çok ciddiyim tam 10 aydır yok. Kalıcı olma ihtimali varmış sanırım kaldım böyle psikolojim yeni yeni düzeliyor
1anne- ecemine Benim de 6 aydır yok. Ayrıca ben olmayan kokular da alıyorum. Ve çoğu şeyi de kapya biber kokusu gibi alıyorum. Sinirlerim bozuluyor. İnşaallah düzelir
ecemine 1anne- olmayan koku bende sigara kokusu var sadece. Mesela gün içinde dışarda alıyım sigara kokusunu yatana kadar ara ara burnuma geliyo. Peki düzelme var mi sizde kokularda benim bozuk olan Bikaç koku Düzeldi mesela
1anne- ecemine Bazen düzelme oluyor gibi. Bir de benim burnumun içi yanıyor alnıma doğru. Yandıkça başım ağrıyor. Ağrı kesici de etki etmiyor
Sena00 sariKizim_akKizim benim iki aya yakın sonra geldi hâlâ da bazı şeylerin kokusunu almıyorum malesef ben limon kaynatıp içtim kaç gün sonra tat almaya başladım
Cennet-Kokulum sariKizim_akKizim Pozitif çıkacağını sanmıyorum biz 1.5 sene önce ailece atlattık bir tek eşimde tat ve koku kaybı oldu geçtikten sonra tat alıyordu ama koku almıyordu 1 sene sonra koku almaya başladı
sariKizim_akKizim Rabbim hepimize şifa versin bebeğimin kokusunu alamayacağım şimdiden çok üzülüyorum zaten😢