Miyonunannesi YigitAlpsMom ben sadece bir sefer kullanmıyorum bir kaç sefer daha kullanıyorum eger patatesse tabi baska seylerın yagını tek sefer kullanıyorum
yaprak_34 YigitAlpsMom patates dışındakileri bir sefer kullanıyorum direkt döküyorum …Ama patatesi en fazla üç kez
Oykuaygun YigitAlpsMom patates kızarttığım zaman 3-4 defa kullanıyorum. Köfte, patlıcan, biber vs de 1 defa
Leylaa_ YigitAlpsMom tavuk et kızarttıysam kesinlikle 1 kere kullanırım ama patates patlıcan biber kızartıyorsam en fazla 3 4 kereyi bulmaz bile değiştiririm
zeylem YigitAlpsMom Patates dışındakileri tek seferlik kullanıyorum. Patateside en fazla 3 kez falan kullanırım.
Urazkom YigitAlpsMom Patates kızartma yağım vardır kavonozumda 3,4 kullanımdan sonra değiştiririm , diğer kızarttıklarım tek seferlik
senamiray YigitAlpsMom kızartma yaptıktan sonra çok kullanmadıysam en fazla iki hafta kullanırım süZgeçten geçirip kavonoza koyarım eğer kulkanmayacaksam kavonozla çöpe atarım kayınvadem malesef eskimiş yağı yemeklerine koyar cimrlikten😆
YigitAlpsMom senamiray bir kez kullandiysam bende başka bişeye kullanırım bazen ama sürekli öyle yapmam😂
Vivalaarya YigitAlpsMom Hiç ayçiçek yağı kullanmam. Kek kızartma falan yaparken fındık yağı kullanırım geri kalanlar zeytinyağı. Bir araştırın faydalı ve defalarca kullansam bile tertemiz süzerim