incii Kızımda avent kullandık ve meme reddi yaşadık. Simdi ikinciye hamileyim lansinoh almayı düşünüyorum, emme reddi yapmayan biberon ve emzik tavsiyelerinize ihtiyacım var 🥺
momof2child incii ilk 3ay sadece avnet killandik meme hic tutmadi 3ay sonunda aventden direk gecis yaptik memeye)cok rahat hatta)avent bizde ise yaradi
incii momof2child bizde de emme reddi yaptı hem biberon hem emzik. Emzigi bırakınca emmesi normale döndü ama benim sütüm çoktan gitmişti 🥺
Busraa3535 incii görüntü olarakda çok güzel😊😊 Ben normal wee almıstım kızıma. İçim rahat etmedi tutmasına ragmen. Bibsi baya araştırmıştm. Ve memnunda kaldım 😊 yumusacık bir dokusu var.
incii Busraa3535 simdi baktım aventin emzigine cok benziyor bir modeli uzum emzik diye geçiyor sanırım çok kararsızım aslında tamamen silikon bi urun almayı düşünmüştüm
Busraa3535 incii bende damaklı slikon almıstım. Bunu arastırınca bunu aldm. Ama güzel bu güvenle alabilirsnz 😊 cogu bebekte tutuyor
Mervssss incii ben bips kullandım meme reddi yaptı ama birsürü yöntemle 1 haftada atlattık sonra uçları şişiyor onların hoşuma gitmiyor 5. Ayda avente geçirdim
Busraa3535 incii ben damaklıda wee almıstım ondan da memnunum. Onuda veriyorum arada. 0-6 aldım ben damagı asırı büyük deil hem. Rahatlıkla alıyor 😊😊 Hem fiyat olarakda uygun.
incii Busraa3535 belki de sisme olduğu icin red etti bende chicco ve wee baby arasında kalmıştım ikisinin de tamamen silikon ve damaklı, wee baby alırsam ayda 1 değiştiririm fiyat olarakta çok uygun ☺️