Sinemhkn öncelikle Rabbim yardımcın olsun 🙏🏾 Gaz sıkıntısı İçin ilk yapacağın şey yediklerine dikkat etmen lazım emziriyorsan sonra kış geliyor sen üşütmemekte dikkat et senden gaz geçiyor soğuk yiyecek içecek kullanma. Bebeğini sıkı giydir özellikle ayaklarını soğuk almasın.
Sonra ilk doktor randevun da durumunu anlat ona göre gaz ilacı yazıyorlar. Kordon başı düştüyse göbeği bebek yapı veya hakiki zeytin yağı ile göbeğine saat yönünde bastırmadan masaj yağ ayaklarına sıcak su torbası koy çok kaynar olmasın koyup hemen çek ama doymadığı İçin de ağlaya bilir gaz olduğun dan öncelikle emin ol 14 gün olmuş sütün yeni yeni gelmeye başlamış ola bilir bebeğe yetmiyor ola bilir bunun İçin de sağarak anlaya bilirsin baktın öyle ekstra mama takviyesi yap sarılık olmasın ben bunlarınkiyle hepsini yaşadım he bende işe yarıyor mu az da olsa evet ama benim kızım kolik olduğu İçin hiç birşey fayda etmiyor saatti gelince ağlamaya başlıyor dolana kadar saati 1 ay 13 gün oldu hala aynı