HASA Emziren anneler aşı oldunuz mu ve yan etki bebekte yada sizde oldumu aşıdan hemen sonra emzirdinizmi
guness_84 HASA ben kırkım çıktığı gün aşı oldum Şuan 50 günlük bebeğim. Herhangi bir yan etki olmadı aşı olur olmaz eve gelip bebeğimi emzirdim
bertn HASA 16 aylık bebeğim asi oldum hafif kol ağrisi dışında yan etki yaşamadım bebeğim yarım saat sonra emzirdim bebeğimde herhangi bir yan etki olmadı
simgesell HASA bebeğim iki aylıkken oldum gelince de emzirdim hemen sadece kol ağrım oldu ikinci dozu da ay sonu olcam nasipse
HASA simgesell benimde bebeğim 2 aylık bende bugün oldum ilk dozu gelince emzirdim bakalım inşallah bebekte birşey olmaz ☺️
Halee_bilgee48 HASA bende her iki dozumu oldum. Allah a şükür bi sıkıntı olmadı. Bebeğimde de bi sorun olmadı Allah a şükür