Alyosunannesi11 Kızlar kızım 8 aylık alttan bir diş cıktı üttede böyle yumuşak Bi kabarıklık cıktı beyaz renk deri parası gibi acaba iltihaplandımı doktora gitmem laızmmı? Çok diş etleri kaşınıyor serrt sert kalıyor zedeledimi anlamadım yaşayanınız varmı
Aylilams Alyosunannesi11 merhaba benim kızımda 8 bucuk aylik alttan 2 disi çıktı usttekiler çıkmadı ama böyle beyaz. Benimde çok bilgim yok.
Bebek-annesi Alyosunannesi11 altta 2 tane böyle 4,5 aylıktan beri şuan 7,5 aylık hala diş patlamadı normalmiş merak etmeyin.
Alyosunannesi11 Aylilams alttaki beyazlık böylemi diş eti sağlanıyor gibi üsteki betazlıklardna bahsetmiyorum dam dişin cıkacağı yerdekinden
Alyosunannesi11 Zynp35 tam dişin cıkağı yerde deri betazlığı yumuşaklığı normalmimyani 😐 üstteki. İki beyazlık hariç
mavilimor Alyosunannesi11 evet hepsi normal. Diş çıkarken böyle oluyor. Altta büyüyen diş var. Sürdükçe boyuna büyüdükçe normal diş etine döner merak etme.
Astalavistaaa Üstten 1 hafta 10 gün sonra diş gelecek. Ama iltihap gibi sarı gibi bişey var onu bilmiyorum. Belki çok kaşımak istedi de yara mı yaptı acaba?