_Nehirim_ Rota virüs aşısını aldığımızda devlet hastanesi veya sağlık ocağı yapıyor mu veya özel bir ücret temin istiyor mu
Annesirintugceuzun _Nehirim_ Evet yapar. Biz kızım alerjik diye yaptıramamıştık ama hemşire rota aşısı için alıp gelirsen ben yaparım demişti. ☺️
_Nehirim_ Annesirintugceuzun peki bunu kaç aylıkken yaptırmak gerekiyor ☺️ Şuan 3 ay 5 günlüğüz ilk dozu ne zaman kadar olması lazım
Yasemin38 _Nehirim_ şuan zamanı canım ilk dozu yaptırdığın tarihi kaydet ki 4.ay aşısının süresi ve 5.ayda yapılacak 2.dozun zamanı için önemli
simgesell _Nehirim_ 2-4. Aylarda ya da 3.5 ayda yapılıyor ben 3 ayda yaptirdim ilk doz ikinci doz 5. Ayda olcak . Ağzından damla şeklinde uygulanıyor iğneli bir aşı değil
simgesell Kahvecekirdegi bizde hiç bir yan etki olmadı şükür. Bakalım ikinci dozuna bir ay var daha o zaman nolucak inşallah kimse yan etki yaşamaz 🥰
Kahvecekirdegi simgesell inşallah 🙏🏻 Aşı geceleri hep bi stresli geçiyor da ateş falan ben korkuyorum, ondan sormak istedim 😇