Kızlar yaklaşık uc hafta önce grip olmustum öksürük vs vardi daha uc dort gun oldu iyileşeli dun tekrar ayni bulgulari yasadim bi ayda iki kez olabilir mi ya yine öksürüyorum burun akıntısı var ve sırtım cok agriyor sizce ne olabilir? Bi ayda iki kez olmasi normal mi