Kızlar bebeğim yarın 1 aylık olacak. 1 haftadır ciddi anlamda burun tıkanıklığı var ili defa doktora götürdüm damla falan verdiler. Evdede okyanus suyu ile temizleyip sonra çekiyoruz ancak faydası olmuyor. Başına soğanda kesip koydum oda fayda etmedi. Sütüm az olduğu İçin doğduğundan beri mama ile takviyeliyorum. Ancak iki gündür biberonu da almıyor alıncada boğulacak gibi olup öğürmeye başlıyor. Gerçekten kafayı yemek üzereyim. Nasıl çözüm bulacağım şaştım kaldım. Yavrum daha küçücük ve aç. Lütfen bana fikir verin. Buarada serum fizyolojik damlada kullandım oda çare etmiyor