Benden kızıma geçti sanırım ikimizde öksürüyoruz doktora götürdüm bana enfluvir verdi sen iç sütünden geçer diyerek. Kızıma da calpol ve zaditen şurup verdi. Ama geçmiyor. Benimde sütüm hasta olduğum için mi bilmiyorum azaldı iyice ne yapacağımı şaşırdım. Tecrübelerinize ihtiyacım var!