Hulyaa123 Doğum sonrası göbeğimde olan sarkma beni çok etkiledi ne yapmam lazım. Spor yapmaya çok iradeli olamıyorum devam ettiremiyorum . Diyet yaptım onda 3 kilo verdim ama sonrasında diyet sarstı briazcık. Krem falan diyorlar ama hiç kullanan duyan varmı ?
Nihal42 Hulyaa123 bildiğim kadarı ile öyle Bi krem yok. En iyi çözüm spor. Bozma moralini düzelir. En kötü maddi durumun varsa aldırırsın olur biter 😉üzme tatlı canını herşeyin çözümü var tıpta
EbruOguz29 Bol bol mekik cekiceksiniz. Ve youtube’da ayakta gobek eritme egzersizleri var onlarida deneyin. Malesef sporsuz cok zor sekillenmenin sarkmalari onlemenin tek yolu spor.