prenses10 Doğduğundan beri hipp combiotic mama kullanıyoruz 1 numara. Bebeğim 6 aylık olumca 2 numaraya geçti fakat bu mama felaket kabız yaptı sizde de öyle oldu mu kızlar? Kakasını yapıyor ama taş gibi bi tane top gibi ya 😢😢😢