Canım ben minıset plus içtim baş ağrısını geçirdi ama içinde kafein olduğu için bebeğimde huzursuz ve uykusuz oldu aynı şekilde vermidonda kafein içeriyor . Benimde başım çok çok ağrıyordu .ben bebeğim işin sadece parol içtim .10 gün sürdü benim sonrasında geçti Bende hiç geçmiyecek sandım Ama çok şükür geçti.Biraz sabır 🙏🏻🙏🏻