Pinky35 Geçenlerde yapıyordu unutmuştu bir ara. Bazaman katılasıya ağlıyor be başını geri atıyor. Ya başına gelen var mı? Bir arkadaşımın bebeği de aynı şekilde yapıyor ondan görmüş olabilir mi ya ? 1 yaşında nasıl vaz geçirebilirim?
Gunesgizem Pinky35 9 aylığız doğduğundan beri öyle yapıyor kendini geri atıyor kafasını arkaya atıp bas bas bağırıyor doktoruma sordum huy edinmiş dedi bir de kafaları daha ağır oluyor ya kendilerini zorluyorlar o şekilde korkma keşke video çekebilsem o an hatta biz o kadar alıştık ki krizi geldi yine diyoruz
Pinky35 Mehmetaslan ya bukadar küçük 🤭 birde ayaklarınla vuruyor ağlarken ya sinirli sinirli sanki birşey yapmışık gibi 🤭
Mehmetaslan Pinky35 o aslında benimle ilgileninin sübniminal mesajı öyle yapıca biraz sakinleşmesini bekleyip annecim canınmı yandı kendini atman çok yanlış gel biraz sarılıp sakinleşelim diyik kucağıma alıyorum bi araba veya sevdiği bi oyuncağını alıp kucağımsa bi süre bekliyoruz sonrasında normal oyun oynamaya geri dönüyor 🥰