Gulden48 Bayanlar selam. Evdeki parkeleri ne ile siliyorsunuz? Hangi silme aleti kullaniyorsunuz? 3 aylik bebisim var evimde. Tertemiz olmasini istiyorum.
Yigithamzamom Gulden48 mop kullanıyorum bide ABC yüzey temizleyicisi ile temizliyorum ama evim yol kenarı aksamina her taraf tozz
Saripapatyam123 Gulden48 kuzum parkeleri porto ahşap temizleyici ile yüzey temizleyici ekliyorum videolu postların var belki sana fikir olur bakabilirsn
Deletedmom0099 Gulden48 cif jel tüm yüzeyler ve bimin beyaz sabun kokulu yüzey temizleyicisini suya döküp vileda yapıyorum
Deletedmom0099 Naciyeylmz yok canım kendinden dönmeli vileda bendeki suyu güzel sıkıyo hiç iz olmuyo o yüzden
Htcesylmzz Peki yerdeki fayansları nasıl silersiniz ? dixi yüzey temizleyici ve sirke koyuyorum duru suyla bile su lekesi öylece kuruyup kalıyor kötü görünüyor
Tiredmomy Gulden48 ben bingonun yüzey temizleyecisini kullanıyorum ve orta boy eski bir havlu ile elle siliyorum tertemiz oluyor iz falan kalmıyor