Merhaba oğlum 5 ay 3 günlük ve son zamanlarda iyice uykusuz aksi bir bebek oldu ne gece uyuyor ne gündüz. Ayrıca uykuya da ayakta sallanarak aglayarak geçiyordu en az 15 dk uğraşıyordum. Dedim neden uyku eğitimi vermeyeyim ne kaybederim?
Ve bugün itibariyle kim West yöntemini denemeye karar verdim burayı da birazcik günlük gibi tutacağım her uyuttugumda süreyi ve yaşadığım şeyleri yazacağım.
Sabah ilk uyku 9.55 te yatağa aldım önce sakindi sonra ağlamaya başladı çok şiddetlenince 1 kere kucagima aldım sakinlestirdim yine koydugumda ağladı ama sabrettim tam 10. 17de uykuya dalmıştı . Saat 11.05 te uyandı yanına gidip emzigini verdim geri uyudu 10 dk sonra tekrar uyandi.
Şu anlık umutluyum umarım sonunda huzurlu uykulara kavuşuruz 🙏🏻