Anneler artık kış geldi. Havalar bebekler için iyice soğuk oldu. Benim 40 günlük bebeğim var. Ocak ayında tam kışın ortasında 5 aylık olucak. Ve artık daha hareketli olucak. Dışarı çıkmamız gerekecek hastane gezme alışveriş için, ben bebeğime astronot tulum mü alayım yoksa gerek yok hırka battaniye idare edebilir miyim ? Tecrübesiz olduğum için soruyorum. Astronot tulum da çok terler mi ?