Ceren1453 Bugün 7. Günüm, dikişimin en solundan ufacık açıklık var pansuman yaptık, bolca sıvı sarılı kanlı su geliyor ağrım çok çok yok çok korkuyorum ama. Dikişlerim bir bir açılır mı daha kötüsü olur öu diye lğtfen bilgi verin aranızda bunu yaşayan var mı
Ceren1453 HavvaHalil95 evet estetik dikiş, doktorumla konuştum yarın gel bakalım pansuman yapılacak dedi kendiliğinden kapanır dedi ama iltihap var demek ki boşluk arıyor o boşlukla da çıktı 😔
Caydanlik Ceren1453 Aynisini bende yaşamıştım ilk dogumda 10. Dikişin sağ üç kısmında minik bir açıklık olmuştu sızıntı şeklinde sarı sıvı akıyordu. Ben ilk gittigimde dikiş yerlerine bastırarak sıvıyı boşalttılar daha sonrasında bir hafta pansuman yaptırdım ve antibiyotik kullanmistik geçmişti.
Ceren1453 Puffymom şimdi eşim batikon sürdü gazlı bez ile kapattık. Düzenlene kadar pansuman dedi doktorum 😔 bu süreçte siz nasıl kuru tuttunuz birde duş alamadınız dimi
Puffymom Ceren1453 duş aldım hemen kuruladım orayı. Ben haziran sonunda doğum yaptım aşırı sıcaktı sürekli terliyodum o sebeple oldu. Bir de korse giymiştim o da iyice terletti malesef. İç çamaşırı bölgesine kağıt havlu koyup onu değiştirdim sürekli kuru kalsın diye. Sizde gazlı bezi kontrol edin ıslanırsa değiştirin
Ceren1453 Caydanlik aynısı suanda gerçekten aynısı, bana da antibiyotik verildi kullanıyorum yarın tekrar doktora gidicem ama bir iki güne geçer diyordum iyilesme süreci de fazlaymış 😔
Mihrimah9 Ceren1453 ben yasadm besnci gün doktoruna git iltihap vardır bosalttılar benım uc gun boyunca snra antıbıyotuk igne tedavisi flen
Ceren1453 Mihrimah9 kaç günde geçti benimde böyle elleriyle sıka sıka başta boşaltmıştı bir yerden ufak iğneyle delerek, ama suan tam tersi yerinden dikişim açılmış oradan sızıntı oluyor
Ceren1453 Puffymom çok teşekkür ederim insallah geçer, sağa sola da dönemiyorum siz ne zaman döndünüz