Kerimgoktug Gece uyurken yuz ustu yatiriyorum bi oraya bir obur tarafa kafasini cevirmekten uyuyamiyo neden olabilir anlamadim
Se26es Kerimgoktug bizimde sirt ustu yatiyor kafasini hep saga sola sallayip duruyor bende bekleyim burada 😂
Kerimgoktug Se26es yuz ustu yatir kafasini koycak yer ariyodur kucaktabuyuyan bi bebekse bizimki kucakta uyudugundan yuz ustu yatiyo bitek
Rahimesevda Kerimgoktug gündüz yere bırakın donebildigi kadar dönsun malesef yeni kazandiklari becerileri uykularında yapmak istiyorlar. Malesef başka çaresi yok benim kızımda aynıydı devmli uykusunda dönmek istiyordu