Revansahra48 30 aylık ikizlerim var maskas tutmalarını istiyorum ilerde kreşte rahat kesim yapabilmesini istiyorum ama tutamiyorlar sizce nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilinçli anneler yardımcı olur musunuz..
Kubra5657 Revansahra48 Benim kızım 3 buçuk yaşında kreşe verdik 1 ayda orda heeşeyi akranlarıyla öğrendi canım
Lilo Çocukların motor kaslarının gelişmesi için süreye ihtiyaçları var. Her çocuğunki birbirinden farklı tabi. Henüz erken. Zamani gelince kendileri destek almadan tutarlar. Hazir degillerse hem kendinizi hem de çocuklarınızı bos yere yormus olursunuz.
Mommyys Makas tutmak ıcın cok kucuk degıllermi? Ve de tehlıklı.ilk okulda baslamaları daha saglıklı bence
Lilo Ayrica kreşler bunun için var. Bırakın orda öğrensinler. Niye yipratasiniz ki kendinizi ve çocuklarınızı?