MandaLinaa Merhaba kızım 1 yaşında. Gece emmesini kesmeye hazır gibi. Yani gece hiç uyanmıyor. Ben aylardır uykusunda emziriyordum ama artık kesmeli miyim biraz kararsızım
Ozgekarakoc MandaLinaa gelişimi iyiyse kesin bence. Bende kesmeyi düşünüyorum alışkanlık oldu bebeğimde sürekli kalkıyor
Tortilla MandaLinaa gerek yok gece beslenmesine 1 yasında canm doktorlar 6 aydan sonrada kesebılırsınız dıyor kılo alımı iyiyse
MandaLinaa Serrax 4. Aydan beri desteksiz uyuyor. O yüzden rüya öğünü yapıyorum. 10 ayına kadar 2 kez 10. Ayından itibaren 1 kez
Serrax MandaLinaa maşallah gerçekten 🧿🧿 bence artık kesin hatta çok önceden kesseniz de olurmuş,bol uykulu geceler dilerim size de bizlere de😄🤲🏼 Benim oğlum 2-3 kez kalkıyor 6 aylık emzirmek zorunda kalıyorum