Aleyna43 bebeğim 4 aylık üç gündür kabız çok zor çıkartıyor katıla katıla ağlayarak çıkartıyor çoğu zaman yapamıyor 1 gün hastanede kaldık 2 kere lağman yapıldı ama hala geçmedi kullandığınız herhangi bir ilaç kabızlığı giderici bir ilaç var mı