Arkadaşlar merhaba. Foruma hep sağımla ilgili şeyler danışmıştım bu zamana kadar. Sütüm azalıyor, bebeğim emmiyor vs vs derken bebeğim üç buçuk aylık oldu ve ben gerçekten giderek azalan ml lerden çok üzülmeye başlamıştım. Dün ve ondan önceki günlerde hep sağım ile başlıklar görünce bir hanımefendinin uzun süre sağım yaptığını ve vitamin kullanıp sütünün arttığını okudum ve bu sabah direk o vitaminden sipariş verdim. Bebeğim doğduğundan beri emmiyor göğüs ucum yok ve yoğunbakımda biberona alıştı ne yaptıysam döndüremedim. Silikon meme ucunu çok denemiştim ve her seferinde red ile yine karşılaşmıştım. Bu sabah bir kez daha denemek istedim bebeğim yarı uyanıkdı ve uç ile tuttu kesin bi kaç dakika sonra ağlayarak itecek diye beklerken 10 15 dakika kadar emdi daha sonra biraz kustu bile 🥺🥺🥺 Allah’ım gerçekten emdi, doydu çıkarıyor bile 😁😁 2 saat sonra diğer göğsümü uyanıkken verdim yine uç ile normal kesinlikle tutmuyor çünkü ve bunu da emdi beş dakika sonra uyudu emmeye devam etti şuan kucağımda uyuyor. Çok güzelmiş gerçekten emzirebilmek. Uç her ne kadar işin doğasını bozsa da gerçekten anneliğimi derinden hissettirdi bana emzirebilmek. Ama korkum yine de devam ediyor evet iki kez böyle emdi ama ya emmezse ya da uç ile yeteri kadar beslenip kilo alabilecek mi endişelerim var. Bilgisi olan anneler lütfen bana fikir verin. Bu şekilde emziren var mı ?