Ek gıdaya başlayalı bir ay oldu ve üç gün kuralına göre gittim bu ana kadar sorun yoktu fakat iki gündür alnı kaşları kızarıya benek benek oluyor sonra geçiyor.Bugün yumurtayı kestim sürekli yedirdiğim hipin 5 tahıllısı vardı sadece ondan verdim yine öyle oldu .Böyle bir durum yaşayan varmı.Daha önceden alerji yapmayan besin daha sonra alerji yapar mı