Balkus 32 aylık kızım son bir kaç aydır sürekli bademcikleri şişiyor. Doktorlar antibiyotik veriyor ama ben kullanmak istemiyorum artık . Doğal yolla neler geçirebilir bilgisi olan paylaşır mı