Günaydın güzellikler 💖
Geçen hafta doktora gittik belki kiminiz bilir, YouTube da video çekiyor, Osman Gönülal doktorumuz ve ek gida için kısıtlama yapma herşeyi verebilirsin, inek sütü lıkır lıkır içirme tabii ama muhallebide falan az miktarda kullanabilirsin dedi birtek BAL 🍯, ondan uzak dur 1 yaşına kadar dedi
Baska doktorlar domates, patlican vs gibi yiyecekleri belirli aylarda vermemizi söylüyorlar, sizce? Hangisi uygulanmalı?