tosbikannesiiii kızlar dün akşam bebeğimin gözünü arı soktu etrafı şiş bugun sabahta şişdi bişey olurmu götürmem lazımmı doktora
ObirAnnnee tosbikannesiiii bir doktora götürün mutlaka, en azından tedbir almış olursunuz. Geçmiş olsun🌼
Fitifiti tosbikannesiiii Sabaha kadar nasıl beklediniz hayret. Alerjisi olabilir, üstelik göz hassas bölge. Mutlaka doktor görmeli
Beren-2020 Kızımın elini 2 kez soktu 2 gün falan şişti sonra geçti. Ama göz de tehlikeli olur mu bilmiyorm.
tosbikannesiiii dün akşam oldu gözlemledik yarım saatte ciddi birşey olmayınca götürmedim şuan olma ihtimali varmıki yaa
Sarikuzumalp tosbikannesiiii Oğlumun da sokmuştu 3 hafta önce kafasından. Herhangi bi alerji durumu olmadı. Gözünün tam neresinden soktu?
Sarikuzumalp tosbikannesiiii dün sokmuş bi alerji olsaydı şimdiye kadar belli ederdi kendini bence. Şişlik de çok normal.
saribezlianne tosbikannesiiii alerjisi de olabilir her ihtimale karşı götürün. Benim de arıya alerjim var direk kanımı zehirliyor. Çocukluğumdan beri hep korkarım o yüzden arı soktuğu zaman illa beni tedbir amaçlı hastaneye yatırıp tedavi uygularlar
tosbikannesiiii tosbikannesiiii akşam oldu şimdi şişlik devaö edio hastaneye baya uzak ilçemiz ondan napacmı şaşırdım
saribezlianne tosbikannesiiii bende dil şişme olmuyor nefes alıp vermem zorlanıyor birde kanımı zehirliyormuş