Merhaba anneler kızım 2900 38 haftalık doğdu ilk üç ay ayda 1200 gr alırdı sonradan yavaşladı doktorda eskisi kadar hızlı kilo almaz zaten dedi ama 4.ayında 250 gr falan aldı 5.ayda ek gıdaya geçtik çok güzel yiyor yemede hiç sıkıntı yok organik bi sayfadan bebek irmiği muhallebisi pirinç unu keçiboynuzu unu vs bunları aldım içerisine meyve sebze ekleyerek yediriyorum günde 2 yada 3 kez sma mamada içiyor ama hala kilo alımı az neden böyle oluyor