Kesinlikle ovalamayin ve sikmayin, benim kizimda da var hormonal bir sey varmi diye baktirdik testler vs temiz cikti onemli bir sey olmadığını soylediler anneden gecen hormonlar nedeni ile olabiliyormuş 1 yasina kadar filan geciyormus doktorumuz bize sakin elleyip ovalayip sikmayin dedi.