Gmznr80 Kizlar aranızda Gaz yapmayan biberon kullanan var mı ise yarıyor mu birde kullananlar hangi markayı kullanıyorsunuz ?
Busraata Gmznr80 avent kullandım 12aydir da vazgeçilmezim ama kolik oldugu için bebegim keşke dr brown felan alsaydim belki daha faydalı olurdu kolik bebekler için olanlardan bence bakabilirsin onlara