Leylaa_ Sabahleyin uyandı emzirdikten sonra bezini değiştiriyordum tam bantlayacakken bi anda yaptı rengi koyu sarıydı yine böyle denk geldiğim de berrak oluyordu rengi acaba uzun sure yapmayınca koyulaştı mi normal mi
Hamuceraa Leylaa_ gece bazen çok tutunca öyle oluyor bizimde. Nedense 3 ayda bi çiş sıkıntısı oluyo sanırım. Beslenmesiyle de alakalı
1anne_xd Leylaa_ yaparken ağlıyor mu enfeksiyon olabilir bir süre kontrol edin eğer bu şekilde devam ederse doktorunuza danışın ama
Sedakcby Leylaa_ siz bolca su tüketin bol bol emzirin. Takip edin bi süre koyuluk devam ederse doktorunuza danışın tabiki
Leylaa_ 1anne_xd hayır bezi acıktı yaparken hiç ağlamadı yarın aylık doktor kontrolümüz var yine buraya sormak istedim