Pares biz yaşadık kızım 10 aylıkken. Fizyolojik ve bilişsel gelişimin hızlı olduğu dönemlerde bebeklerin vücutlarındaki stres hormon düzeyi de artıyomuş. Başlıca sebebi bu. Doktorumuz korkulacak bi durum değil kendiliğinden geçer demişti. O dönem kızım uyku gerilemesi de yaşıyodu ve ikinci uykuyu reddediyodu haliyle gece uykusuna yorgun yatıyodu bu da ekstra tetikliyodu. Bi süre yoğun uyaran olan ortamlardan uzak tutun, tv vs izliyosa onlardan da uzaklaştırın. Uykularına da dikkat edin kısa zamanda düzelicektir