Bebek0707 Kızlar bez fiyatları neden bu kadar uçtu ya.Prima kullananlar nerelerden uyguna alıyorsunuz.108 tanesi 250 lira olmuş 😳
laliko35 Bebek0707 ayyy ne kadar pahalı biz molfix kullanıyoruz en son şok a biraz daha uyguna gelmiş diye oradan aldım 82li 74 liraydi e bebekte 70 liraydı bezler 80 lira olmuş 😂
Bebitomm Bebek0707 bende primacare aldım normalde molfix kullanıyordum ama primayı açar açmaz aşırı parfüm kokusu geldi burnuma sırf bu yüzden tekrar almayacağım ve evet çok pahalı alt tarafı bez ama dünya para🤦🏻♀️
ikraninannesiii Bebek0707 molfix kullanıyordum pişik yaptı kızıma sonra bimin bezine bir bakım dedim 2 aylıktan beri kullanıyorum hıcbısey olamadı diğerinde bepantol kullanmama rağmen pişik yapmıştı bunda bisi kullanmıyorum hem çok ekonomik 50 tanesi 40 lira
Daphnemom Molfix purr and soft kullanıyorum onun da fiyatları uçtu gitti 112lisini indirimde 160tlye aldım
Ebru_Keskin Önlem bebek bezi bütün bebek bezlerinin en guzeli cok kaliteli 180 tanesini 110 TLye alıyorum öneririm
Deletedmom0099 Bebek0707 molfixi migrostan alıyorum ikinci pakete %60 indirim oluyor. pazartesiydi sanırım hepsi buradada indirimler başlayınca molfix aşırı indirime girdi 3 aylık stokladım 😂
Oykuaygun Bebek0707 en son 137 adet 190a almıştım prima öyle kolay kolay indirime de girmiyor. 2 aylık bezi var şimdilik bakalım. Baby turco denedim güzel değil ıslak kalıyor. Evy baby alayım dedim o bile pahalılaşmış. En uygunu sleepy
Bebek0707 Oykuaygun Prima yı indirimde yakalasam ben de stok yapacağım ama dediğiniz gibi pek indirime girmiyor
AlinAda Baby turco kullanıyorum şuanda primapremium care.den geçiş yaptım indirimlerini takip ediyorum baya uyguna geliyor en son çiçek sepetinde 120 tanesini 50 liraya almıştım 😍 ebebekte indirim var şuanda ordan da goon aldım o da çok iyi gerçek
bbmoms Sleepy ekstra aldım en son incecik ve çok güzel sozdirmiyor gece boyunca Trendyol indirim vardı 96 adet var içinde 72 ye aldım ücretsiz kargo marketlerde 24 li paket 30 TL
2bebelianne__ Bebek0707 ebebekten 90 liraya alıyorduk prima premium care külot bez 4 numara 42 adet 104 lira olmuş şok oldum🙄 birde ebebekten her ay 20 lira tüm bezlere indirim kodu veriyor
Bebek0707 2bebelianne__ Biz de e bebekten sürekli alışveriş yapıyoruz ama bize indirim kodu vermiyor nasıl yapıyorsunuz.Ben de 5 numara külot bezi 80 küsüre almıştım.Şimdi 100’ün üstüne çıkmış ben de şok oldum
2bebelianne__ Bebek0707 ebebek müşterisi olun telefon numaranızı kaydetsinler ayda 1 kere geliyor 20 ₺ indirim eşime de banada