eefsun Gunde kolik teshisi konmustu, uyku oncesi rutinler gaz damlalari ve diyetle aglama krizleri bitti. Ama 15 gundur gece saattr 1 uyaniyor. Aglamiyor ama uyaniyor. Gazdan olabilir mi? Bazen yatagı mi rahat degil acaba diye dusunuyorum reflu yataginda yatiyor ve cok hareketli