Woody ben de geçen yıl owli kundak almıştım 0,3 tog sonrasında uyku tulumu olanlardan şu an 9 aylık kızım hala kullanıyoruz evet gerçekten memnunum ama kış için de biraz kalın bişeyler bakmak istiyorum aklımda lcw vardı acaba içini kalın giydirip devam etsem ince mi kalır?