Kızım 22 aylık tarçına alerjisi olan bir çocuk. Normalde sabah kahvaltılarında muhakkak ıhlamur yaparım içine kabuk tarçının 3/1 ini koyarım 5 dakika sonra verirdim kızıma faydası olsun diye hep böyle verdim. Bu zamana kadar da hiç böyle kızarmamıştı. Ama dün öyle birşey yaptım ki boşluğuma geldi kafayı yicem. Dün sabah yine ıhlamur yaptım ve demlenirken bıraktım ancak unuttuğum için 20 dakika sonra falan gördüm kızım çay deyince verdim ona az birşey ama tarçın tam tadını saldığı için alerji yaptı 1 saat sonra bütün vucudu kabardı bizde hemen haataneye götürdük ilk defa böyle birşey başıma geldi. Eşim hastanede çalışıyor gittiğimiz gibi müdahale ettiler alerji iğnesi yaptılar. Gece uyumadan atarax verdim ona rağmen az önce uyandık yüzü gözü vücudunun belirli yerleri yine kızarmış offf. Boşluğuma geldi vermemem gerekiyordu ne hale soktum yavrumu. Çocuğu alerjik olan anneler nasıl bir yol izlemeliyim ne yapmalıyım bu durumda kızımı böyle görünce çok canım sıkılıyor yardımcı olur musunuz???🙏🙏