Hale007 Mnlannesi evet canım ağlamıyorsa huzursuz degılse doymadıgındandır başka bsey yoktur merak etme sen ıstersen tekraremzir yada mama ver bir saat 2 saate sonra tekrar bak 😊
Zeynepazram Mnlannesi kaç aylık bazen bir gece yapmadıgı olabiliyor bizimde 2-3 kere olmustu farklı zamanlarda dr tutmayı ögreniyodur demisti
Ysf-kn Mnlannesi benimde oldu sabaha kadar bez hiç ıslanmamış nasıl telaş yapmıştım bi kaç saat bekle yapar birazdan
Kuzeyufuk Hale007 ağlamıyor ve huzursuz değilse doymadıgından mıdır ? Anlamadım ac bebek ağlar ve huzursuz olur
Ysmnnefe Mnlannesi benim bebeğimde bir kaç gece altını hiç ıslatmadı uyandıktan sonra yapıyodu ama aç olduğunu da düşünmüyorum.takma kafana yani olabiliyor
Nesrincente Mnlannesi 3 4 aylıkken benımkinınde bezi kuru oluyodu gece ama doyamama gıbı durum yoktu yani yatmadan mama veriyordum arti gece de emerdi