rumeysalbayrakaya Havvakck anne sütü alıyorsa 1 haftaya kadar normal diye biliyorum. Oğlum da 2 bazen 3 günde bir yapar eğer bebeğinize rahatsızlık vermiyorsa ve anne sütü alıyorsa sorun yoktur bence :)
Ysf-kn Havvakck kaka yapmıyor ama gazını çıkarıyordu kokrma benim bebeğimde 2 gündür yapmıyordu bugün yaptı demin böyle son zamanlarda 2 gün yapmaz yapar 3 gün yapmaz 4. Gün yapar doktor düzene oturuyordur kakasını yapmadığı gün gazını çıkarır huzursuz olmazsa korkma
simurgsmyrna Benim bebeğim de 2bucuk aylık geçtiğimiz salıya kadar günde 2-3 kez kaka yapan çocuk şimdi yapmaz oldu 2günde 1e döndü bir anda normal mi böyle olması sadece anne sütü alıyor
Anneanneanne Havvakck ben doktora gittip bu sikayetle normal dedi 15 gune kadar yapmayabilir dedi ben bi sok gecirdim tabi ama icerde sartlesmis totosu catladi bebegimin gene lavman yaptirdik sonrasinda hep yag verdim agzina