Mamamm benim bebeğimde de 6. Hastalik sonrası uçuk çıkmıştı hemen doktora gittim ve korkma ateş olmadıkça sorun olmaz ama ateş olursa mutlaka hemen getir dedi şükür olmadı. Uçuk tehlikeli evet ama en son yaptığı şey hasar vermek doktor öyle demişti cok az rastlanan bir şeymiş hasar vermesi. Bize asiviral krem verdi ertesi gün geçti, ama sizin bebeğinizin ayı küçük kesin net birşey söylemek istemem sadece doktorun bana söyledikleri buydu. İsterseniz olduğunuz bölgede özel bir hastane varsa arayin sorun içiniz rahat eder