rumeysalbayrakaya kızım da 2.5 aylıkken kundağı sallamayı istemedi. Ne ayağıma yatırabiliyodum ne kundaklayabiliyordum ağlardı durmazdı. Dalarken hep sıçrıyor kalkıyordu yardım etmek isteyince ağlar sinirlenirdi 😄 Sonra telefondan piş piş açıp yanına uzanıyordum , kendi kendine sıçraya sıçraya yeri geliyordu 1 saat uğraşıp uyuyordu. 5 aylıkken piş pişi bıraktırdım. Şuan 6 aylık hiçbir şey açmıyorum uykusunun geldiğini hissedince beşiğine bırakıp çıkıyorum 5 dk içinde uyuyor kendi. Bazen atak haftasında uykuya dalmada zorlanıyor odada olmam ya da elini tutmam yetiyor dalmasına ☺️ Sizin bebeğiniz de çok müsait bence eğitim değil ama yavaş yavaş desteği azaltarak desteksiz uykuya alıştırabilirsiniz. Biraz sabırla ve bebeğin isteklerini anlamaya çalışarak eğitime bile gerek kalmıyor bence ☺️