Aynur_124 Bebegi henüz 1 ay 18 günlük ve 5 gündür emmek istemiyor zorla emzirmeye calışıyorum ne yapmalıyım acaba
esraeerdogann Aynur_124 geçiyor bunlar sadece sabredin biberon vermeyin sizi emmez bu sefer ya şırıngayla verin ya da kaşık biberonla ama her zaman önce göğsünüzü teklif edin birde emzircem diye zorlamayın ki sinir kalmasın bebeğinizde
_Gamze_ Aynur_124 öncelikle bu reddin sebebimi bulmaya çalışın.. emzik-biberon kullanımı, tazyikli süt, az süt,bebeğinizin burnunun tıkalı olması, yanlış emzirme pozisyonu gibi…
Aynur_124 manicurist biberonla alıyor ama alışmasın diye zorluyorum emzirmek için bu seferde ablama kırızleri tutuyor
manicurist Aynur_124 benin bebegim doğduğunda beni emmedi hiç biberonla verdim hastanede eve geldiğimde yavaş yavaş emmeye başlamıştı beni hiç biberona alışmadı o birazda sizin elinizde olan birşey ağlıyorsa gazı vardır karnına elinizle dokunun sertse gazı vardır
Aysimaaa Biraz sabır edin inşallah döner uykulu haliyle emzirin ya ilk uyandiginda yada uyudugunda emzirin biberon verirseniz memeye biraz daha zor dönüyor lar malesef. Eğer aç kalıyorsa kaşıkla verin ama biberon en son çare baktınız olmuyor o zaman denersiniz.
Aynur_124 esraeerdogann zorluyorum aglayıp kızarıyor ama Bi süre sonra mecbur kalınca kabul ediyor inşallah düzelir denicem fikriniz için teşekkür ederim
esraeerdogann Aynur_124 zorlamayın sakın memeden de soğur illaki alacak yani illaki acıkacak merak etme bende o yollardan geçtim şuan 5 aylık oldu bu seferde sadece sol göğsümü emiyor sağı almıyor bende diğer göğsümü sağarak veriyorum biberon bu zamana kadar vermedim şimdi verince öğürüyor kaşık biberonla veriyorum hala bende zor ama herşey onlar için 🥰
Aysimaaa Hayır zorlamayın daha da uzaklaşır ben bir ara koltukta zıplayarak tutturuyordum öyle emdi bir müddet sonra uyudugunda emdi siz zorlamadan keyifli olunca tutturun başka seçenek sunarsaniz biberon gibi ona yönelir hemen dediğim gibi aç kalırsa kaşık sadece. Ben hata yaptım sizin daha küçük size döner emin olun.