Demirhan01 Oğlum 2 aylık mamasını değiştirdim 2 gündür tuvaletini yapamıyor ve sürekli kendini sıkıyor çok üzülüyorum yaşayan var mı? Mama değişikliğinden dolayı alışma süreci mi acaba ?
hemsireleylos Mamayla alakalı bence bende değiştirdim ama öyle sorun yaşamadım bazı mamalar aşırı gaz yapıyor bence sma aptamil bizde yapmıştı
Demirhan01 Purpura26 hipp kullanıyordum aşırı gaz ve kabızlık yaptı doktor evolvia önerdi evolvia ya geçtik
hemsireleylos Hümana kullanıyordum hiç sorun yaşamadım bebeğimde seviyodu ama kilo aldırmadığını farkettim acaba içeriği yaramıyor mu diye golden goat a geçtim memnunum
hemsireleylos Diğer saydığım mamaları denedik kabız gaz yaptı bıraktık hümana rahatlattığı için onunla devam etmiştim kilo açısından değiştirdim bakalım bu mamayla da kilo almazsa demekki mamayla alakası olmadığını görecem