Zeynep0247 doğum kilosuna göre şuanda kilosu iyi bence, nerdeyse her ay 1 kg almış, doğum kilosuna göre doktorunuzunda düşük diyeceğini zannetmiyorum, evolvia güzel kilo aldırıyor bide gaz kabız sorunuda olmuyor, yani benim bebeğimde olmadı, birde ek gıda yaptığınız için içine irmik koyun isterseniz, irmik çok güzel kilo aldırıyor