Kızlar bebeğim 2 aylık oldu bugün. 1 haftadır aşırı gaz sancısı çekiyor ıkınıyor zorlanıyor ve en sonunda genellikle emerken aşırı gürültülü gazla birlikte çok sulu dışkı yapıyor. Hatta o kadar kötüki baya elbisesine falan bulaştırıyor. Sormak iistediğim şey daha önce bu durumu yaşayan varmı doktora götürmelimiyim?