Anneler merhabalar. Oğlum 1 haftadır çok sık ama çok sulu olmayacak şekilde açık sarı kaka yapıyor. Yaparken bazen zorlanıp ıkınıyor şeklinde gürültülü biçimde yapıyor. Herhangi bi sancısı yok. Ek gıdadan ekstra olarak yediği birşey de yok. Dişlerden dolayı olabilir mi ? Henüz patlamadı ama 5.5 aylık. Ya üşüttük ya da diş. Doktora yine de soracağım ama yaşayanınız var mı böyle bi durumu