ftmird hayır, doktorla alakası yok. Bebeklerin kasık ve bacak bölgeleri genelde yağlı olduğu için pipi içeriye doğru gömülürmüş. 1-1.5 yaşına kadar çıkarmış en geç ama ne gerek vardı yani? Bitik olmasın diye sürekli masaj yapıyorum, temiz tutmaya çalışıyorum falan.. Yaptırmadan önce ne rahatmışım ya! Bi de “bu pipi ya hep gömülü kalırsa?!” korkusu da var tabi.. Bi daha oğlum olsa, asla böyle erkenden sünnet yaptırmam, bu da kulağıma küpe olsun!