_prensesannesiyim Öncelikle bebeginizi saglikla buyuyun🌸 Ben de gazdan cok cekmistim zor olmustu yatarken surekli bir saga, bir sola donmek gazın hareketlenmesini sagliyordu. Yuruyus ve sicak su uygulamasi da iyi geliyor, ayaklarinizi sicak tutmaniz lazim bir de doktor dubhalac vermisti onu icmek iyi gelmisti. Cok gecmis olsun