MerAlpp ay hiç tavsiye etmiyorum korkutmak istemem ma görümcemin kızı sekiz yaşında erken ergenliğe girdi annesi doktor birde işte bir sürü doktor arakadaşina muayene ettirdi hepsi çilek çilekli süt ve tavuk yemeyi yasaklamış sanırım içinde bulunan bişeyden dolayı çok şaşırmıştık hatta ama doğru olduğuna emin olabilirsiniz bence vermeyin sade içirin daha iyi