MerAlpp öyle evet, maalesef istah problemi hemen her çocukta dönem dönem oluyor ama hep öyle devam etmiyor inanın,siz kendinizi de bebeginizide strese sokmayın,istediği zaman yiyor zaten,eğer sağlık durumunda bir sıkıntı yok ise,iştahsızlık olabiliyor, diş dönemi,yaş sendromu,hastalık bunlar iştahsızlık yapabiliyor,siz zamana bırakın zamanla düzelecek inşallah,mamanın içine pekmez katarsanız hem tat vermiş olur hemde kan yapar iştah açar 🌸